انتقال پیکر جوان خوشرو و با اخلاق فوتبال ملی ایران مرحوم مغفور هادی نوروزی به سردخانه مجتمع ملکوت

پیکر جوان خوشرو و با اخلاق فوتبال ملی ایران، بازیکن ارزشمند باشگاه پرسپولیس مرحوم مغفور هادی نوروزی که در عین ناباوری دعوت حق را لبیک گفت پس از بدرقه و تجلیل در ورزشگاه آزادی تهران به شهر بابل و مجتمع ملکوت منتقل گردید.

ارسال کننده

سید محمد هاشمی

تاریخ ارسال

1394/07/12
   سردخانه مجتمع ملکوت سازمان آرامستانهای بابل این بار میهمانی نامدار داشت. پیکر جوان خوشرو و با اخلاق فوتبال ملی ایران، بازیکن ارزشمند باشگاه پرسپولیس مرحوم مغفور هادی نوروزی که در عین ناباوری دعوت حق را لبیک گفت پس از بدرقه و تجلیل در ورزشگاه آزادی تهران به شهر بابل و مجتمع ملکوت منتقل گردید.
   با عنایت به پیش بینی استقبال پرشور علاقه مندان از بابل و سایر نقاط کشور، به دستور مدیرعامل سازمان آرامستانها آقای مهندس حسینی همه ظرفیتها و امکانات سازمان در جهت ارائه بهترین خدمات به این امر اختصاص یافت .
   مرحوم نوروزی پس از پذیرش در بخش سردخانه مجتمع ملکوت ، با هماهنگی صورت پذیرفته مهیای وداع با خانواده شد. پس از وداع و جلب رضایت پدر ، مادر ، همسر و سایر بستگان ، خانواده مرحوم با برنامه ریزی دقیق آماده مراسم تشییع جنازه و حمل متوفی تا روستای کپورچال گردید .
   سازمان آرامستانها ضمن تسلیت این ضایعه ی دردناک برای روح مرحوم هادی نوروزی علو درجات را آرزومند است و طلب صبر و اجر برای خانواده داغدار مرحوم نوروزی دارد .
   امید اینکه این سازمان با ارائه خدمات موثر توانسته باشد در سخت ترین شرایط کمک و همراه خانواده داغدار و مردم شریف بابل بوده باشد .